Töö kirjeldus
Sinu tööülesanded on:
- Igapäevane kliendisuhtlus nii telefoni kui e-posti teel;
- Arvete koostamine ning infopäringutele vastamine;
- Kliendi tagasiside haldamine ning lahendamine koostöös teiste osapooltega (logistika, tootmine jne)
- Andmete muudatused andmebaasis;
- Tellimuste ja lepingute sisestamine andmebaasi, dokumentide haldamine;
- Klienditoe programmide key user
- Kliendirahulolu jälgimine
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kui:
- Oled töötanud müügiassistendina või mõnes muus assisteerivas või administreerivas rollis, kus kliendisuhtlusel on oluline roll olnud;
- Suhtled inglise keeles heal suhtlemistasemel ning eesti keeles emakeele tasemel.
- Oled täpne info käsitlemisel ja tunned ennast mugavalt töötades mitmes erinevas programmis üheaegselt;
- Sulle pakub põnevust keerulistes oludes reageerida kiiresti;
- Oled nutikas, hooliv ja abivalmis.
Ettevõte pakub
Meie tööaeg on esmaspäevast – reedeni kell 8:00 – 16:30.
Pakume sulle tervisekindlustust, vahvaid ettevõtte üritusi ning võimalust areneda stabiilses rahvusvahelises ettevõttes.
Kui tööpakkumine on Sulle põnev, kuid Kohila tundub kaugel, siis ära muretse - leiame ühiselt lahenduse selle ületamiseks!