Töö kirjeldus
Luminor GroupLuminoris tegutseme parema tuleviku nimel. Soovime kujundada kõigis Balti riikides ühtse tööviisi, austades samal ajal kohalikke erinevusi. Jaepanganduse uuendamine hõlmab klienditeenindusprotsesside ümberkujundamist ning suhtluskanalite ja organisatsioonistruktuuri optimeerimist, lähtudes digitaalse jaepanga loomise ja jaepanganduse finantseesmärkide saavutamise strateegilistest eesmärkidest.
Töö kirjeldus:Otsime oma kõnekeskusesse rõõmsameelset Kliendinõustajat, kelle peamiseks tööülesandeks on panga era- ja äri klientide nõustamine telefoni ja video teel ning pangatoodete ja -teenuste pakkumine ja müük.
- Suurepärase klienditeeninduse tagamine
- Kliendikõnede vastuvõtmine ja suhtlus teiste osakondadega
- Kliendi vajaduste väljaselgitamine ja nendest lähtuvate pangatoodete ja -teenuste pakkumine
- Klientide juhendamine digitaalkanalite kasutamisel
- Kliendi algatatud tehingute töötlemine
- Isiklike ja meeskonna eesmärkide saavutamine
Ootused kandidaadile
- Eelnev klienditeenindamise kogemus
- Orienteeritus kliendi vajadustele
- Valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh nädalavahetused, riiklikud pühad)
- Väga hea eesti keele oskus (C1) nii kõnes kui kirjas
- Hea vene keele oskus (B2)
- Hea inglise keele oskus (B2)
- Tehniline taiplikkus
- Stressitaluvus
Ettevõte pakub
- Pakume võimalust osaleda suurepärase meeskonna ülesehitamisel – panustada oma kogemuse ja arvamustega ning ühtlasi õppida ja ammutada inspiratsiooni oma ala tippudelt;
- Tervitame Sind koostööle orienteeritud ja üksteist toetavas, selgete sihtidega ja edasipüüdlikus meeskonnas;
- Pakume dünaamilist töökeskkonda ja põnevaid väljakutseid;
- Pakume mitmesuguseid võimalusi tööalaseks ja isiklikuks arenguks.