Kliendinõustaja ülesanne on pakkuda meie era- ja äriklientidele suurepärast teenindust ja kliendikogemust nii kaugkanalite kaudu kui ka füüsilistel kohtumistel.
Panga visiitkaardi ja esindajana kuulub kliendinõustaja kohustuste hulka suurepärase klienditeeninduse pakkumine, klientide nõustamine ning finantslahenduste ja -teenuste müük meie era- ja äriklientidele. Kliendinõustaja peab tundma end igapäevatöös väga mugavalt kaugkanalite (telefon, e-post, video, internetpank, online-vestlus, Facebook) kasutamisel, sest tema ülesanne on juhendada kliente digitaal- ja kaugkanalite kaudu pangatoimingute sooritamisel.
Peamised töökohustused:
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.