2023-08-23 14:48:55

Kliendikogemuse juht

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • Ettevõttes kehtivate teenindusstandardite rakendamine;
  • Rahulolu mõõdikute (NPS) süsteemi haldamine ja arendamine;
  • Testostude korraldamine ja analüüs;
  • e-õppe koordineerimine ja haldamine.
  • Ettevõtte koolitustegevuse planeerimine ja koordineerimine;
  • Kõnekeskuse infovahetuse ja koostöö koordineerimine;

Ootused kandidaadile

  • Kliendikogemuse juhtimise või teeninduse juhtimise kogemus
  • Innovaatiline lähenemine töötajate arendamisele ning väga hea esinemisoskus;
  • Oskus panna kokku koolitusi ning läbi viia koolitusi;
  • Sõnalise ja kirjaliku eneseväljenduse oskus;
  • Väga hea eesti keele oskus, inglise keele oskus keskmisel tasemel nii kõnes kui kirjas, vene keele oskus tuleb kasuks;
  • Hea arvuti kasutamise oskus;
  • B-kategooria juhtimisõigus ja valmidus töölähetusteks.

Ettevõte pakub

  • huvitavat ja dünaamilist tööd rahvusvahelises ettevõttes;
  • häid karjäärivõimalusi;
  • toetavat meeskonda ning kaasaegset töökeskkonda;
  • head töötasu ning erinevaid ettevõtte soodustusi.