• Uute kliendisuhete loomine
• Klientide teenindamine esinduses
• Tellimuste vastuvõtt ja haldamine
• Pakkumuste koostamine
• Tööaja planeerimine ja koordineerimine: oled 'vahelüli' kliendi ja tootmise vahel
• Väga hea ja avatud suhtleja
• Võimeline iseseisvalt projekte haldama
• Kohusetundlik ja täpne
• Selge kommunikatsiooniga (korrektne eneseväljendus nii kõnes kui ka kirjas)
• Müügi ja/või klienditeeninduse kogemusega (seda saab korvata suure sisemise sooviga valdkonnas edukaks saada)
• Teab, mis on telefon ning ei karda seda kasutada
• Eesti ja inglise keele oskus on vajalik, vene keele oskus on pluss
• Oskus aega efektiivselt planeerida
• Olla oluline liige väikeses ja tegusas organisatsioonis: Sinu ideid ja mõtteid kuulatakse
• Tööd usaldusväärses ajalooga ettevõttes
• Inimlikku suhtumist (oleme paindlikud ja tolerantsed)
• Kogenud müügijuhi mentorlust ja abi eesmärkide seadmisel ning saavutamisel
• Meeldivat töökeskkonda ja kolleege
• Konkurentsivõimelist tasu (põhipalk + tulemustasu)
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.