Töö kirjeldus
Kliendihalduri ülesandeks on olla meie kliendile kontaktisikuks kõigis meie teenuseid puudatavates küsimustes, seistes selle eest, et klient saaks meil parima teenuse ja sobivaima lahenduse.
Ootused kandidaadile
• pealehakkamist, initsiatiivi ja soovi õppida
• valmisolekutut aktiivseks telefonisuhtluseks
• kannatlikkust probleemide lahendamisel ja soravat läbirääkimisvõimet
• tahet töötada meeskonnas
• väga head eesti keele suulist ja kirjalikku ning vene keele oskust heal kõnekeele tasemel.
• valmisolekutut aktiivseks telefonisuhtluseks
• kannatlikkust probleemide lahendamisel ja soravat läbirääkimisvõimet
• tahet töötada meeskonnas
• väga head eesti keele suulist ja kirjalikku ning vene keele oskust heal kõnekeele tasemel.
Ettevõte pakub
• huvitavat ja vastutusrikast tööd mõnusas meeskonnas ja kaasaegses töökeskkonnas
• võimalust turvavaldkonda lähemalt tundma õppida ja end selles vallas arendada
• motiveerivat tasusüsteemi ning ettevõttepoolseid soodustusi (sh soodne sportimine läbi G4S Spordiklubi)
• võimalust turvavaldkonda lähemalt tundma õppida ja end selles vallas arendada
• motiveerivat tasusüsteemi ning ettevõttepoolseid soodustusi (sh soodne sportimine läbi G4S Spordiklubi)