Kinnisvarahalduse assistendina on Sinu peamiseks ülesandeks andmebaaside ja dokumentide haldus: sisestad infot, arhiveerid dokumente (nt korteriühistutega seonduvaid dokumente ja lepinguid), edastad raamatupidajale arveid ning kinnitad nad vastavas programmis. Lisaks pead arvestust perioodiliste hooldustööde kohta ning lepid kokku nende tööde teostuse ettevõtte partneritega. Vajadusel vahendad korteriühistut puudutavat infot üürnikele ning vastad nende päringutele.
Eelise kandideerimisel annab varasem kogemus kinnisvaraga seonduvas valdkonnas.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.