Venus Kinnisvara tegutseb alates 1988 aastast. Äripäeva Kinnisvara TOP-is oleme olnud esindatud alates ettevõtte asutamisest.
Täna oleme stabiilne ja arenev ettevõte, kelle üheks põhitegevuseks on ettevõtte kinnisvara haldamine ja üürile andmine.
Kontoris töötab 3-4 töötajat, ettevõttes kokku ligi 10 inimest.
Töö kirjeldus
- Ettevõtte kinnisvara korrashoiu korraldus
- Üüripindade haldamine, seadmete ja kontsruktsioonide korrasoleku tagamine,
- Hangete korraldus, hinnapäringute ja -pakkumiste koostamine,
- Koostöös partnerfirmadega vabadele üüripindadele üürnike leidmine ja pindade esitlemine
- Läbirääkimised üürihuvilistega
- Üüripindadega seotud lepingute ettevalmistamine, haldamine, täitmise korraldamine ja järelvalve.
- Kliendisuhte hoidmine ja kliendirahulolu tagamine
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat:
- Kui Sa suudad vastu võtta otsuseid ja vastutada tulemuste eest.
- Sul on ideid ja initsiatiivi
- Sa oled ärilise mõtlemisega, hea analüüsivõimega ning tulemustele orienteeritud.
- Sul on oskus koostada ärikirju ja lepinguid,
- Valdad heal tasemel tavapäraseid arvutiprogramme
- Sul on orienteeritus teenindamisele ja müügile
- Sul on hea organiseerimisvõime, head suhtlemis- ja läbirääkimisoskused, hea pingetaluvus ja aja planeerimise oskus
- Oled esinduslik ja sõbralik, kiire ja korrektne, aus ning tööle pühendunud
Kasuks tulevad:
- Kinnisvaraalased üldteadmised või töökogemus
- Võime paralleelselt töötada mitmete ülesannete lahendamisega
- Positiivne ja optimistlik ellusuhtumine
- Inglise ja vene keele oskus suhtlemistasandil
- Hea huumorimeel
Ettevõte pakub
- Vaheldusrikast ning arendavat tööd stabiilses firmas
- Võimalust asjalike ideede rakendamiseks ja isiklikuks arenguks
- Motiveerivat töötasu
- Positiivset ja asjalikku tööõhkkonda
- Väljaõpet töökohal ja täiendkoolituse võimalust