Tööpakkumise number

617912

Töö kirjeldus

  • Osalemine personali otsingutel, vastuvõtmisel ja koolitamisel, vajaliku dokumentatsiooni väljatöötamine
  • Personali töö juhtimine, planeerimine ja ülesannete andmine, töö kontrollimine ning personali hindamine
  • Klientide nõustamine ja teeninduskvaliteedi kontroll
  • Kliendivajaduste kaardistamine ja kauba liikumise jälgimine
  • Kaubavarude juhtimine: kauba kohaletoimetamise kontroll ja lao korrashoid
  • Kauba väljapaneku tagamine müügisaalis vastavalt ettevõtte standarditele ja kontroll
  • Sularaha ja pangaülekannete kontroll
  • Emaettevõttele igapäevase raamatupidamise korraldamine, aruannete koostamine ning tulemuste analüüs, osalemine eelarve koostamises
  • Igapäevaste protsesside ja müügitulemuste parendamise ettepanekute väljatöötamine


Nõudmised kandidaadile

  • Varasemat kaupluse juhtimise kogemust vähemalt 2 aastat (soovitavalt kodukaupade või mööbli valdkonnas)
  • Hea protsessijuhtimise ja eesmärkide seadmise oskus, hea analüüsivõime ning tulemustele orienteeritus
  • Raamatupidamise ja laotarkvara kasutamise kogemus, hea MS Office’iga töötamise oskus
  • Eesti, vene ja inglise keele oskus vähemalt kesktasemel


Ettevõte pakub

Ettevõte pakub:

  • Võimalust oma ideid ja ettepanekuid kaupluse arendamisel ellu viia
  • Võimalust moodustada oma meeskond
  • Võimalust soetada tooteid omatöötaja soodustusega
  • Vastavat töötasu ning boonusprogrammi



Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Kuulutus aegub:
10. oktoober 2019
Kuulutus sisestati:
11. september 2019
Brutopalk:
kuni 1920 EUR kuus
Soovin kandideerida

Kaupluse juhataja


HOMERICH IMPORT OÜ

Homerich Import OÜ tegeleb mööbli ja kodutarvete impordi ning nii hulgi- ja jaemüügiga. Oleme Eestis avamas Likvy nimelist outlet kauplust, mis tegeleb Euroopa mööblitootjate laojääkide ja näidiste müügiga Eestis.

Avan ettevõtte profiili