Töö kirjeldus
Võtame tööle kasutajatoe spetsialisti, kelle peamised tööülesanded on:
- Kliinikumi arvutikasutajate infotehnoloogiliste tööülesannete registreerimine ning lahendusprotsesside haldamine;
- arvutikasutajate juhendamine ja nõustamine;
- infotehnoloogiliste seadmete ja -tarvikute tellimine lepingupartneritelt;
- kasutajatunnuste ja -õiguste haldamine Kliinikumi infosüsteemides.
Ootused kandidaadile
- Sul on vähemalt keskharidus ja varasem töökogemus klienditeeninduses;
- tunned end IT alal kindlalt ja hoiad end kursis valdkonnas toimuvaga;
- Sul on eesti keele oskus C2 tasemel ja inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel nii kõnes kui kirjas;
- oskad töötada iseseisvalt, vajadusel küsid abi kolleegidelt või leiad lahendused kiirelt internetist otsides;
- oled hea analüüsivõimega, kohusetundlik ja pöörad tähelepanu detailidele;
- Sulle meeldib suhelda ja leida probleemidele lahendusi;
- oled hea pingetaluvusega, suudad tegeleda mitme asjaga korraga ja säilitad viisakuse ning külma närvi ka kriisiolukordades.
Ettevõte pakub
- töökohta asukohaga Tartus, tööaeg tööpäeviti 8-16;
- lisapuhkust 7 kalendripäeva;
- motiveerivat töötasu, sõltuvalt varasemast töökogemusest ja töötulemustest;
- meeldivat ja abivalmis kollektiivi.
Lisainfo
Kandideerimiseks ootame 15. oktoobriks e-postile kasutajatoespetsialis(at) kliinikum.ee CV-d, lühikest kirjeldust varasemast töökogemusest ja sellest, miks oleksid just Sina parim valik Kliinikumi kasutajatoe spetsialisti ametikohale, koopiaid haridust ja täienduskoolitusi tõendavatest dokumentidest, varasemate tööandjate kontakte ja/ või soovituskirju.