2023-08-23 14:48:55

Kahjukäsitlusassistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sinu töö eesmärk on teenindada meie kliente telefoni ja e-kirja teel, vajadusel ka klienditeenindussaalis. Samuti pakud igakülgset tuge kahjukäsitlejatele. Igapäevaste tööülesannete hulka kuuluvad uute kahjuteadete registreerimine andmebaasis, vajalike päringute koostamine ning kahjutoimikute komplekteerimine. Lisaks kahjukäsitleja juhendamisel kirjade koostamine ning erinevate dokumentide vormistamine ja väljastamine.

Ootused kandidaadile

Seesami kahjukäsitlusassistendiks sobib inimene, kes

  • omab eelnevat töökogemust klienditeeninduse või assisteerimise valdkonnas;
  • tunneb rõõmu klientide, koostööpartnerite ja töökaaslastega suhtlemisest ning soovib leida nende probleemidele parimad lahendused;
  • on korrektne, täpne ja kiire oma tööülesannete täitmisel ning oskab planeerida nii oma tööd kui aega;
  • on hea kuulamis- ning eneseväljendusoskusega ning kõrge stressitaluvusega;
  • on väga hea eesti ja inglise keele oskusega kõnes ja kirjas ning hea vene keele lugemis- ja rääkimisoskusega;
  • on hea arvutikasutaja, tunneb tabelarvutus- ja tekstitöötlusprogrammi.

Ettevõte pakub

Seesami töötajad hindavad kõrgelt oma professionaalseid ja sõbralikke töökaaslasi, kelle kogemuste ja koolituste toel läheb sul sisseelamine sujuvalt. Saad teha vajadusel kaugtööd ja kasutada lisaks 7 päeva talve-puhkust – kõik selleks, et meie inimeste elus valitseks tasakaal ja akud oleks laetud. Lisaks kindlustame sinu heaolu töötajate tervisekindlustuse, erinevate ühiste liikumisaktsioonide ja vaimset tervist toetavate koolitustega.