2023-08-23 14:48:55

Juhataja asetäitja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • Häirekeskuse Ida-Eesti Keskuse teenistujate valmisoleku tagamine ja personali töö korraldamine katkematu tööprotsessina;
  • Häirekeskuse Ida-Eesti Keskuse teenistujate õppepäevade planeerimine ja korraldamine;
  • Häirekeskuse Ida-Eesti Keskuse personali teenistusliku järelevalve teostamine;
  • Häirekeskuse koostööpartneritega järjepideva koostöö korraldamine;
  • osalemine ametkondadevaheliste ja majasiseste töögruppide töös.
  • Ootused kandidaadile

  • kõrgharidus;
  • eelnev töökogemus, vähemalt 3 aastat, protsesside ja/või töörühmade juhtimisel;
  • avaliku halduse organisatsiooni ja avalikku teenistust reguleerivate õigusaktide tundmine;
  • eesti keele oskus kõrgtasemel;
  • inglise keele ja vene keele valdamine kesktasemel;
  • väga hea arvuti, teksti- ja andmetöötlusprogrammide kasutamise oskus. Kasuks tuleb:
  • eelnev teenistus riigi- või kohaliku omavalitsuse ametiasutuses. Isikuomadused: väga hea suuline ja kirjalik väljendusoskus; väga hea suhtlemisoskus; iseseisvus; otsustus-, analüüsi- ja algatusvõime; pingetaluvus; kohusetundlikkus; korrektsus; orienteeritus meeskonnatööle; organisaatorivõimed; loomingulisus.
  • Ettevõte pakub

  • pidevat enesetäiendust ja koolitusi;
  • huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
  • meeldivat kollektiivi;
  • kaasaegseid töötingimusi.
  • Lisainfo

    Elulookirjeldus (CV), koopia haridust tõendavast dokumendist ning sooviavaldus saata 11. detsembriks 2011 Häirekeskuse postiaadressile Keskväljak 1, 41531 Jõhvi või elektronposti aadressile meelis.mesi(at)112.ee