
Töö kirjeldus
- Tehnilise klienditoe pakkumine ja klientide nõustamine telefoni ja kaughalduse teel;
- Telefoni ja e-posti teel tulnud pöördumiste registreerimine;
- IT tarkvara paigaldamine ja konfigureerimine;
- Vajadusel pöördumiste suunamine teistele spetsialistidele;
- Tagada, et kliendi pöördumine saaks võimalikult kiire ja korrektse lahenduse.
Ootused kandidaadile
- Oled kohusetundlik, suudad iseseisvalt oma aega ja tööd planeerida ning julged oma töö tulemuste eest vastutada;
- Tunned väga hästi Windows operatsioonisüsteemi;
- Sul on varasem töökogemus IT alal;
- Nii Sinu eesti kui inglise keele oskus on suurepärane, kasuks tuleb vene keele oskus suhtlustasandil;
- Sulle meeldib otsida lahendusi, Sa tahad areneda ning pidevalt oma teadmisi täiendada;
- Sul on väga hea suhtlemisoskus ning siiras soov ja valmisolek klienti kuulata ning tema probleemile lahendus leida.
Ettevõte pakub
- Palka vastavalt Sinu tasemele;
- Väga huvitavat ja vastutusrikast tööd;
- Väga mõnusat töökeskkonda kesklinnas ja parimaid töövahendeid;
- Head huumorit hindavaid töökaaslaseid.