* Klientide teenindamine telefoni, e-kirja ning online chat'i vahendusel;
* Kiirete ja korrektsete lahenduste leidmine klientide kaebustele;
* Personaalse ning kõrgtasemelise klienditeeninduse pakkumine;
* Klientide kontode administreerimine
* Vähemalt 21 aastane
* Silmapaistev kliendi eest hoolitsemise oskus
* Võime suhelda klientidega selgelt ja professionaalselt
* Väga hea suuline ja kirjalik keeleoskus (eesti, vene ja inglise keeles)
* Vilumus arvuti tavakasutuses ja soov arendada oma oskusi IT vallas
* Kiire õppimisvõime
* Meeskonnale orienteeritud suhtumine
* Probleemide lahendamise oskus
* Väga hea aktiivse kuulamise oskus (täielik keskendumine sellele, mida klient räägib, võtta aega, et toodud küsimustest aru saada, vajadusel täpsustada ja küsida täiendavaid küsimusi)
* Selget ja sõbralikku telefonihäält
* Konkurentsivõimelist töötasu, boonustasu ja sporditoetust;
* Huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
* Sõbralikku meeskonda ja kaasaegset töökeskkonda;
* Graafikujärgset tööd (kuni 12-tunnised vahetused ja töö ka nädalavahetusel).
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.