Töö peamine eesmärk on meie külastajatele info jagamine ning igakülgne abistamine.
Sinu igapäevased tööülesanded on külastajatele informatsiooni jagamine reisiterminali infopunktis ja telefoni teel, külastajate suunamine, abistamine ning probleemidele lahenduste leidmine. Samuti tegeled Sa ettevõtte kodulehel oleva reisijaid puudutava info õigsuse kontrollimisega ja e-kirjadele vastamisega.
Ootame Sind kandideerima, kui oled avatud ja rõõmsameelne inimeste inimene, oskad kasutada arvutiprogramme, Sul on töökogemus klienditeeninduse valdkonnas ning väljendad end ladusalt nii eesti kui inglise keeles. Kasuks tulevad vene ja soome keele oskus.
Pakume Sulle võimalust panustada Eesti ühe peamise turismivärava arengusse, vaheldusrikast tööd rahvusvahelises keskkonnas, paindlikku tööaega graafiku alusel ning professionaalset ja sõbralikku meeskonda. Lisaks põhitasule on meie motivatsioonipaketis ka preemiad, talvepuhkus, spordikulude hüvitamine, ühised ettevõtmised meeskonnaga ning muid väiksemaid hüvesid.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.