- meditsiiniinfosüsteemide lõppkasutajatele igapäevase toe pakkumine, helpdesk
- infosüsteemi kasutajate küsimustele vastamine telefonitsi ja vajadusel vahetult kliendi juures
- veaotsingu teostamine
- tekkinud probleemide lahendamine
- probleemide dokumenteerimine
- IT-alane haridus või selle omandamine
- hea suhtlemisoskus
- väga hea eesti keele oskus
- vene keele oskus suhtlustasandil
- hea arvuti kasutamise oskus
- täpsus, korrektsus ja kohusetundlikkus
- arenemis- ja õppimisvõime
- aktiivne ja loov suhtumine töösse
Kasuks tuleb
- eelnev meditsiiniinfosüsteemi kasutamise või klienditoe kogemus
arendavat tööd kaasaegses töökeskkonnas
arenemisvõimalust
meeldivat töökeskkonda
huvitavat ja mitmekülgset tööd
tööks vajalikke tingimusi
tööks vajalikku koolitust
sõbralikku kollektiivi
tasu vastavalt töötulemustele
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.