Töö kirjeldus
OÜ Kalevi Veekeskus pakub tööd Kalev Spa hotelli vastuvõtu administraatorile, kelle tööülesanneteks on klientide kõrgetasemeline teenindamine: sisse- ja väljaregistreerimine, informatsiooni edastamine, teenuste eest arveldamine, abistamine ning muude tööoperatsioonide sooritamine korrektselt, viisakalt ja professionaalselt.
Ootused kandidaadile
- väga hea suhtlemisoskus
- väga hea suuline eneseväljendusoskus inglise keeles
- kasuks tuleb hea suuline soome- ja vene keele eneseväljendusoskus
- klienditeenindaja töökogemus
- valmisolek töötada ka öösiti
- korrektsus ja kohusetundlikkus
- valmidus meeskonnatööks
Ettevõte pakub
- huvitavat, vaheldusrikast ja suhtlemisrohket tööd
- professionaalset ja kaasaegset töökeskkonda
- sõbralikku ja toetavat meeskonda
- veekeskuse ja jõusaali kasutamise võimalust