Töö kirjeldus
Töö sisuks on hotelli külaliste sõbralik ja professionaalne teenindamine hotelli vastuvõtus. Võtad külaliste soovide täitmist tõsiselt, mõistad inimhingi paremini kui psühholoog. Leiad vastuse kõigile muredele. Oskad suhelda mitmetes keeltes, suudad rõõmsameelselt lahendada probleeme ja oled hea meelega valmis töötama nii päevastes kui öistes vahetustes.
Ootused kandidaadile
-Soov töötada täiskohaga vastuvõtuadministraatorina nii päevastes kui ka öistes vahetustes
-Väga hea suhtlemisoskus
-Eesti ja inglise keele oskus suhtlustasandil
-Kohusetundikus ja abivalmidus
-Hea meeskonnatöö oskus
-Hea pingetaluvus
-Hea arvutikasutamise oskus
Kasuks tuleb:
-Eelnev töökogemus turismi-, teenindus- või majutusvaldkonnas
-Soome- või vene keele oskus
Ettevõte pakub
-Huvitavat ja esinduslikku tööd
-Konkurentsivõimelist töötasu
-Motiveerivat boonusesüsteemi
-Suurepärast kokkuhoidvat meeskonda ja toetavaid meeskonnajuhte
-Ettevõtte poolt maitsvat lõunasööki
-Ettevõttesisesed soodustused
-Tööriiete ja jalatsite soetamise kompensatsiooni
-Paindlikku graafikut, mille tegemisel on arvestatud soovipäevadega