
Töö kirjeldus
Usaldame Sulle:
- Klienditeeninduse telefoni ja e-maili teel
- Tellimuste vastuvõtt ja toodete maksumusega seotud toimingud
- Tagastatud toodete ja kaebustega tegelemine
- E-osakonna müügidokumentide haldus koostöös raamatupidamis osakonnaga
- Aidata meeskonnal lahendada toodete või teenustega seotud probleemid, leiad alati positiivse lahenduse kliendi küsimustele
- Klientide kontaktandmete haldamise ja täiendamise
- Klientidega seotud muude toimingute jälgimine ja haldamine
- Töö meie kõnekeskuse programmidega (eClient, TCG)
Ootused kandidaadile
Loodame et Sul on:
- Vähemalt 1-aastane töökogemus e-kaubanduses või klienditeeninduses
- Hea eesti- ja vene keele oskus
- Selge ja sõbralik hääletoon ning suurepärane kuulamisoskus
- Suhtlemisaldis, ootusega tahta osata arendada, luua uusi ning hoida olemasolevaid kliendisuhteid
- Head korraldamisoskused, reageerid muutustele kiiresti, oled enesekindel, motiveeritud ja dünaamiline isiksus
- Hea pingetaluvus ning positiivne ellusuhtumine
Ettevõte pakub
Pakume Sulle:
- Äärmiselt huvitavat ja vastutustundlikut tööd suures rahvusvahelises ettevõttes koos noorusliku meeskonnaga
- Võimalust näidata kogu oma potentsiaali, saada huvitavaid väljakutseid
- Lõbusat ja mõnusat töökeskkonda ning meeskonna pidev toetus
- Soodustusi KOTRYNA OÜ kauplustes (JUKU, KidzOne, BabyCity / ToyCity)
- Tööle asumine – esimesel võimalusel
- Tööaeg E-R