Töö kirjeldus
Sinu tööaeg jaguneb kahe peamise vastutusvaldkonna vahel:
- tavapärane sekretäri töö mis on seotud kontori sujuva töö tagamise ja info liikumise korraldamisega. Vastutad, et kõik kolleegide tööks vajalik on olemas õigel ajal ja kujul.
- vahetu isiklik klientidega suhtlemine ja CRM süsteemide haldus. Vastutad, et kõik kliendikontaktid jõuaksid õige spetsialistini.
Ootused kandidaadile
Nõutavad eeldused kandideerimiseks
- eelnev töökogemus / vastav haridus
- väga hea suhtlemisoskus ja enesekehtestamise võime
- väga hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas, vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel
- väga hea digitaalne kirjaoskus, võimekus omandada kiiresti erinevate IT lahenduste kasutamine
Kasuks tuleb soovitajate olemasolu.
Ettevõte pakub
RE Kinnisvara AS on tegutsenud 1995. aastast. Oleme pika ajalooga ettevõte, Eesti kinnisvaraettevõtete seas üks vanimaid. Alates eelmisest aastast asume Telliskivi Kvartalis.
Töö sobib sulle kui oled aktiivne, sulle meeldib suhelda ja sind häirib korratus. Kandideerimiseks saada palun avaldus ja enda tutvustus.
Tutvustuses kirjelda palun oma senist töö-hariduskäiku ning maailmavaadet ja too välja ka palgasoov.
Võtame ühendust ainult sobivate kandidaatidega.