Töö kirjeldus
- kontori üldise töökorralduse toimimise tagamine
- vajalike töövahenditega varustamine, heakorra eest vastutamine, külaliste vastuvõtt, vajadusel erinevate aruannete koostamine
- sujuva infoliikumise korraldamine (telefon, e-mail)
- dokumendihalduse korraldamine, lepingute haldamine ja arhiveerimine
- personalijuhi assisteerimine
- kaastöötajate igakülgne abistamine erinevates jooksvates küsimustes
Ootused kandidaadile
- eelnev kontoritöö kogemus
- väga hea arvuti ja bürooseadmete kasutamise oskus
- head suulist ja kirjalikku väljendusoskust
- täpsust, aja planeerimise oskust ja koostööle orienteeritust
Ettevõte pakub
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd noores arenevas ettevõttes
- asjalikku ja sõbralikku meeskonda ja stabiilset töösuhet
- konkuretsivõimelist töötasu
- kaasaaegseid töövahendeid ja -tingimused