Töö kirjeldus
Otsime oma meeskonda Back Office Assistenti.
Back Office osakond pakub tugiteenuseid oma ettevõtte erinevatele harudele teistes riikides (Skandinaavia riigid ja Lääne-Euroopa).
Töö ülesandeks on tarnijate arvete käsitlemine, info sisestamine andmebaasi ning muud assisteerivad tööülesanded. Samuti suhtlemine tarnijate ja muude sidusgruppidega puuduliku info osas. Suhtlus e-maili või Teams Chat kaudu.
Iseseisev töö arvutiga, info uurimine internetist vajadusel.
Ootused kandidaadile
Tehnilised oskused
- Väga hea arvuti kasutamise oskus (Excel, Outlook, MS Office 365)
Keelteoskus
- Väga heal tasemel inglise keele oskus, suuline ja kirjalik
Muud oskused
- Oskus töötada nii iseseisvalt kui tiimis
- Hea probleemide lahendamise oskus
- Täpsus ja kiirus oma töös
- Hea oma töö organiseerimise ja enesejuhtimise oskus
- Lahendustele orienteeritus
- Positiivne ellusuhtumine
- Kiire õppija ja muutustega kohaneja
- Raamatupidamise algteadmised tulevad kasuks
Haridus
- Keskharidus vajalik, soovituslik kõrgharidus
- Lisaks CV-le palume saata ka kaaskiri kirjeldamaks, miks antud kohale kandideerid
Ettevõte pakub
- Täisajaga tähtajaline tööleping
- Võimalus töötada rahvusvahelises ja kiiresti arenevas ettevõttes
- Kohapealset väljaõpet ja toetavat meeskonda
- Lisaks pakume sporditoetust, lisapuhkust, meeskonnaüritusi ja koolitusi