Otsime oma meeskonda rõõmsameelset VASTUVÕTU ADMINISTRAATORIT, kes tervitab meie hotelli külalisi sooja naeratusega ning hoolitseb selle eest, et nende peatumine meie juures oleks mugav, sujuv ja meeldejääv.
Sinu peamised ülesanded:
Klienditeenindus: külaliste vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine ning igapäevaste küsimuste lahendamine, s.h pagasiteenus ning sündmusruumide ja aiaala ettevalmistamine sündmusteks ja kontserditeks.
Suhtlus: vastamine hotelli üldtelefonile ja -meilile.
Broneeringute haldamine: broneeringute sisestamine ja haldamine Hoteltime süsteemis.
Infovahetus: selge ja täpne info edastamine nii külalistele kui ka meeskonnaliikmetele.
Igapäevaülesannete sujuvaks täitmiseks ootame, et Sa...
- oled positiivse hoiakuga ja valmis meeskonnatööks;
- omad varasemat klienditeeninduse kogemust (hotellinduses tuleb kasuks);
- oled väga hea suhtleja eesti ja inglise keeles (soome keel on boonus);
- oma töös oled korrektne, kohusetundlik ja süsteemne;
- oled sõbralik ja lahendustele orienteeritud;
- osakd kasutada arvutit ja tabel- ning tekstitöötlusporgrammid ning meiliprogramm ei ole sulle võõras;
- oled valmis töötama vahetustega, sh nädalavahetustel, riigipühadel ja öösel.
Meie pakume Sulle:
- põhjalikku väljaõpet ja arenguvõimalusi;
- tööd osa- või täistööajaga;
- paindlikku graafikut (töö on vahetustega, sh nädalavahetustel, riigipühadel ja öövahetustes);
- stabiilset töökohta ja kindlat kuupalka;
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd rikkaliku ajalooga keskkonnas;
- kokkuhoidvat ning toetavat meeskonda;
- meeskonnaüritusi;
- võimalust kaasa rääkida ja kujundada hotelli mainet;
- majasiseseid soodustusi;
- soodsat toitlustust tööajal.
We will add a link to the job offer at the end of the letter.