Otsime oma meeskonda müügisekretari / raamatupidamisassistent kes tegeleks ka raamatupidamise ülesannetega.
Peamised tööülesanded:
Müügimeeskonna igapäevase töö toetamine
Kliendilepingute koostamine ja haldamine
Krediidikontrolli teostamine uutele klientidele
Igapäevaste finantsoperatsioonide haldamine, sh arvete koostamine ja edastamine, laekumiste jälgimine
Tegelemine võlglastega
Dokumentide arhiveerimine
Erinevad administratiivsed ülesanded
Probleemide lahendamisele suunatud mõtteviis
Korrektsus ja kohusetundlikkus ning selle säilimine ka pingelisemates situatsioonides
Võime töötada individuaalselt ja meeskonnas
Hea arvuti oskus (MS Office)
Vähemalt algteadmised raamatupidamisest
Heal tasemel eesti ja vene keele oskus
Oskus oma aega targalt planeerida
Hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus, positiivsus ja avatus
Stabiilset tööd ja kindlat sissetulekut
Põhjalikku väljaõpet, koolitusvõimalusi
Sõbraliku ja toetavat meeskonda
Osaliselt kaugtöö võimalust
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.