Teeninduse manageri põhiülesanne on juhtida Foorumis asuva St. Patrick'si igapäevarestorani teenindajate meeskonda (9-12 teenindajat). Igapäevase tõrgeteta töö tagamine, graafikute koostamine, haldamine, uute teenindajate väljaõpe ja koolitus, jm jooksvad õlesanded. Tööaeg osaliselt ka õhtuti ja nädalavahetusel.
Eeldame kandidaadilt teenindustöö tausta ja arusaamist heal tasemel teenindusest. Kuna St. Patrick'si slogan on sõbralikkus, siis otsime positiivset ja sõbralikku juhti, kes on samas põhjendatud nõudlik, järjepidev ja aus.
Töö on paindliku graafiku alusel vastavalt vajadusele nii päevastel kui õhtustel aegadel. Kaugtöö võimalust ei ole. Omalt poolt pakume soodustusi St. Patrick'sites. Kohapeal toetavat tiimi.
We will add a link to the job offer at the end of the letter.