2023-08-23 14:48:55

K-rauta kasutajatoe spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • igapäevane kasutajatugi ettevõtte äriprotsesside raames;
  • SAP, Fiori ja POS kassasüsteemi toe pakkumine lõppkasutajale;
  • lõppkasutajate juhendamine ja koolitamine;
  • osalemine protsessi- ja süsteemi arendustes, testimine (valmidus aeg-ajalt kokkuleppel töötada õhtuti, öösiti);
  • lõppkasutaja instruktsioonide, koolitusmaterjalide ja kasutusjuhendite ettevalmistamine ning uuendamine.

Ootused kandidaadile

  • omad teadmisi üldistest äriprotsessidest;
  • Sul on hea arvutikasutamise oskus (Excel, Word, muud Office programmid);
  • oskad inglise keelt keskmisel tasemel nii kõnes kui ka kirjas ning eesti keelt kõrgtasemel;
  • oled iseseisev ja algatusvõimeline;
  • soovid areneda ja kasvada koos ettevõttega.

Ettevõte pakub

  • kaasaegset töökeskkonda;
  • sporditoetust;
  • tasustatud 2. haiguspäeva;
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda;
  • töökohta rahvusvahelises ettevõttes;
  • tööalast arenguvõimalust.