Kui Sul on vähemalt 2-aastane kogemus klienditoe (Help Desk/Service Desk) valdkonnas, suurepärased suhtlemisoskused ja soov klientidega suhelda ning soovitatavalt ka kõrgharidus IT valdkonnas, siis võid olla just Sina meie uus kolleeg!
Lisaks eelpool mainitud kogemustele ootame Sinult soovi ning võimekust kiirelt omandada uusi tehnoloogiaid ning tööriistu, analüüsioskust, väljakutsetele parimad lahendused leida ja heal suhtlustasandil eesti ning inglise keele oskust.
Meie poolt on Sulle:
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.