2023-08-23 14:48:55

Kõnekeskuse vanemspetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

SINU TÖÖÜLESANDED:

  • Klienditeenindus telefoni, e-kirja ja Facebooki vahendusel.
  • Tellimuste vastuvõtt ja toodete haldamine.
  • Tagastatud toodete, pretensioonide ja kaebuste käsitlemine.
  • E-osakonna müügidokumentide haldus koostöös raamatupidamise, lao ja kauplustega.
  • Meeskonnaliikmete juhendamine/abistamine ja klienditeeninduse kvaliteedi jälgimine .
  • Probleemide lahendamine ja kliendi küsimustele positiivsete lahenduste leidmine
  • Muude klientidega seotud toimingute jälgimine ja haldamine.
  • Töö meie kõnekeskuse tarkvaradega, sealhulgas Sylius, Axapta ja Xcally Motion.

Ootused kandidaadile

MEIE OOTUSED SULLE:

Ootame, et liituksid meiega, kui sul on vähemalt aastane kogemus kõnekeskuse, e-kaubanduse klienditeeninduse või sarnasel ametikohal. Oluline on, et valdad inglise või vene keelt ning eesti keelt nii kõnes kui ka kirjas. Plussiks on oskus suhelda selgelt ja sõbralikult ning suurepärane kuulamisoskus.

Väärtustame sinu head korraldamisoskust, võimet reageerida kiiresti muutustele ja enesekindlust. Samuti on oluline hea pingetaluvus ja positiivne ellusuhtumine, mis aitavad sul keerulistes olukordades kindlaks jääda.

Ettevõte pakub

MEIE PAKKUMISED SULLE :

  • Huvitavat tööd rahvusvahelise taustaga ettevõttes.
  • 24/7 hõlmavat õnnetusjuhtumi kindlustust.
  • Omatöötajate ostusoodustusi Kotryna OÜ kauplustes.
  • Põnevaid üritusi ja kingitusi tähtpäevade puhul.
  • Tööaeg E-R
  • Tähtajalist töölepingut, lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja naasmiseni