
Töö kirjeldus
- klientidega suhtlemine, sõidukite hooldus-,remondi- ja keretööde vastuvõtt ning vormistamine
- klientidele lubatust kinnipidamine ja tekkinud probleemide võimalikult kiire lahendamine
- autotehnikutele pideva töö tagamine
- tööaegadest kinnipidamise tagamine hooldekeskuses
- tehtud tööde ja hooldekeskuses paigaldatud varuosade arvete koostamine
- vajadusel kalkulatsioonide koostamine hooldekeskuses teostatavate tööde kohta
- varuosade letimüük ja kliendi tellimuste vastuvõtmine
Ootused kandidaadile
- eelkõige väga hea suhtlemisoskus ning hea pingetaluvus
- eesti, inglise ja vene keele (suhtlustasandil) oskus
- arvuti kasutamisoskus
- valmisolek iseseisvaks tööks
- B-kategooria juhiload
- Autode tehnilise ülesehituse tundmine, varasem sarnane töökogemus või tehniline haridus
Ettevõte pakub
- kaasaegseid töötingimusi professionaalse sisseseadega autokeskuses
- margipõhist väljaõpet ja tootjapoolset tuge
- töötulemustele vastavat töötasu