Hotelli külaliste vastuvõtmine ning hotelli sisse- ja väljaregistreerimine; arvete vormistamine ja arveldamine; kirjavahetus klientidega; klientide sõbralik, viisakas ja kõrgetasemeline teenindamine; hotelliprogrammi ja kassa valdamine ning sellega töötamine; teenuste organiseerimine, müük ja korraldamine; telefonile vastamine; tellimuste vormistamine; info liikumise korraldamine; turvalisuse jälgimine; hommikusöögi teenindamine vastavalt vajadusele.
Valmisolek töötada graafiku alusel. Vastutustunne, täpsus ning orienteeritus meeskonnatööle; teenindusvalmidus; positiivne suhtumine klientidesse, töösse ja meeskonnakaaslastesse; hea eneseväljendusoskus eesti ja inglise keeles
Häid töötingimusi ja tasu. Majasiseseid soodustusi. Kohapealne väljaõpe.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.