Peamisteks tööülesanneteks on kindlustusdokumentide ja kliendiandmete digitaalne käsitlemine erinevates klienditeeninduse etappides (kindlustusjuhtumite käsitlemine, arvete ja sissetuleva posti haldamine).
Töö ei sisalda telefoni teel kliendisuhtlust.
Oskad heal tasemel norra ja inglise keelt, oled täpne, positiivse ja kliendikeskse suhtumisega, oled harjunud kasutama erinevaid arvutiprogramme, väärtustad õppimist ja arengut, hindad kõrgelt meeskonnatööd ja usaldust.
Võimalus osaliselt töötada kodukontoris ja 7 päeva rohkem puhata, täiendav tervisekindlustus, võimalus igapäevaselt kasutada ja arendada oma keeleoskust, toetav ja ühtehoidev tiim.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.