• Hotelli külaliste igapäevane professionaalne ja sõbralik teenindamine
hotelli vastuvõtuletis;
• külastajate sisse- ja väljaregistreerimine;
• arvelduste teostamine;
• jooksvate kliendimurede lahendamine;
• lisateenuste ja -toodete müük;
• hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine;
• on-line broneeringusüsteemide haldamine;
• info jagamine ja teadete edastamine;
• konverentsiruumide ettevalmistamine;
• külaliste abistamine pagasiga.
Töö on täiskohaga, graafiku alusel ning eeldab valmisolekut töötamiseks öisel ajal, nädalavahetustel ja riigipühadel.
Põhiline nõudmine on, et silm säraks ja oleks töö vastu huvi
• Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
• kasuks tuleb vene ja soome keele oskus suhtlustasandil;
• hea stressitaluvus ja konstruktiivsus probleemide lahendamisel;
• viisakas klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus;
• valmisolek meeskonnatööks;
• kohusetundlikkus, ausus ja täpsus.
• Püsivat ja vaheldusrikast tööd unikaalses juugendstiilis hotellis;
• häid töötingimusi usaldusväärses ettevõttes;
• erialast väljaõpet ja koolitust ettevõtte poolt;
• sõbralikku ja toetavat meeskonda;
• võimalust töötada ja areneda koos oma ala professionaalidega;
• paindlikku töögraafikut;
• eneseteostamisvõimalusi;
• tihedat koostööd hotelli juhtkonnaga.
Täname Teid, et kandideerite Villa Ammende hotelli vastuvõtu administraatori ametikohale.
Võtame ühendust vaid kandidaatidega, keda oleme CV või kaaskirja põhjal otsustanud paluda vestlusele.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.