2023-08-23 14:48:55

Kliendianalüütik

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Peamised tööülesanded

• CRMi tegevuste ja kampaaniate planeerimine ning elluviimine koostöös digiturunduse ja CRMi tiimiga, tuginedes CRMi strateegiale ja kliendikäitumise analüütikale.
• Uudiskirjade saatmine ja automaatkirjade seadistamine valitud sihtrühmadele.
• CRMi kampaaniate kokkuvõtted ja ettepanekud edaspidisteks turundus- ja müügitegevusteks.
• Kliendikäitumise pidev analüüs ja nende tulemuste põhjal uute sihtrühmade ettepanekute tegemine ja loomine.

Ootused kandidaadile

Nõudmised kandidaadile

• Vähemalt 3-aastane kogemus (kliendi-)analüütikuna
• Kõrgharidus sotsiaalteaduste või majanduse alal
• Huvi ja oskus informatsiooni oskuslikult analüüsida ning tulemusi põhjendada
• Täpsus, korrektsus ja hea esitlemise oskus
• Tööks vajalike programmide kasutamise oskus
• Väga heal tasemel eesti ja inglise keele oskus

Isikuomadustelt ootame ettevõtlikku, loovat ja hea organiseerimisvõimega inimest, kes oskab näha nii suurt pilti kui ka olla korrektne detailides ning kes suudab hästi töötada nii iseseisvalt kui ka meeskonnas.

Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume
• Kindlat ja püsivat tööd edukas rahvusvahelises ettevõttes
• Sõbralikku meeskonda
• Hulgaliselt erinevaid ettevõtte soodustusi nii merel kui ka maal