2023-08-23 14:48:55

Sekretär

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Pakume tähtajalise lepinguga tööd SEKRETÄRILE Sekretäri põhiülesanne on organisatsiooni ja asjaajamise (dokumendihaldus) ning infoliikumise kvaliteetne korraldamine. Täpsemad tööülesanded:
  • vahendab ja jagab asutuses vajalikku informatsiooni (peab telefonisuhtlust, vastab e-kirjadele, edastab neid asjaosalistele jms);
  • registreerib dokumente ja edastab neid menetlusse;
  • koostab ja vormistab dokumente;
  • pakub töötajatele igapäevast bürootööga ja asjaajamisega seotud tuge;
  • korraldab asutuse klientide ja külaliste vastuvõttu;
  • vajadusel asendab juhatuse sekretäri, koostab protokolle ja täidab muid selle ametikohaga seotud ülesandeid
  • Ootused kandidaadile

  • sekretäri ja/või asjaajamisalast kutseharidust;
  • kutsehariduse korral vähemalt 2-aastast sekretäritöö ja asjaajamisvaldkonna töökogemust, keskhariduse korral vähemalt 4-aastast sekretäritöö ja asjaajamisvaldkonna kogemust;
  • arvuti kasutamise oskust tasemel, mis on vajalik tööks asutuses kasutatava tarkvaraga (MS Office programmid);
  • väga head kirjalikku ja suulist eneseväljendusoskust;
  • inglise- ja vene keele oskust suhtlustasandil. • positiivset ellusuhtumist, abivalmidust, korrektsust, kohusetundlikkust, süsteemsust, vastutusvõimet, rutiinitaluvust, meeskonnatöö oskust ja kogemust, algatusvõimelisust. Kasuks tuleb:
  • protokollimise oskus;
  • dokumendihaldussüsteemi Postipoiss tundmine;
  • riigi asjaajamisnormide (dokumendihaldus, arhiivindus) tundmine;
  • varasem töökogemus avalikus sektoris.
  • Ettevõte pakub

    Pakume võimalust mõjutada läbi oma töö looduskeskkonna hoidu, huvitavat tööd arenevas ja muutuvas organisatsioonis, asjatundlikku, avatud ja koostööd väärtustavat töökollektiivi, meeldivat töökeskkonda, erialast täienduskoolitust ja mitmekesist motivatsioonipaketti.

    Palume saata oma CV ja motivatsioonikiri koos palgasooviga 30. detsembriks 2014 e-posti aadressile personal(ät)kik.ee märgusõnaga "Sekretär". Lisainfo telefonil: 627 4113.