2023-08-23 14:48:55

Kohaliku klienditoe spetsialist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Klienditoe spetsialist peab tagama klientide probleemide kiire lahendamise kõrgel tehnilisel tasemel ja eeskujuliku teenindusega. Tööülesanded:
  • klientide probleemide fikseerimine ja lahendamine (helpdesk) selleks ettenähtud süsteemis
  • aktiivne kliendisuhtlus telefoni ja maili teel
  • teenuste kasutusmahu ja kompensatsioonide edastamine
  • võrguhoolduste koordineerimine
  • kvaliteetne klienditeenindus
  • tarnijatega suhtlemine
  • Ootused kandidaadile

  • olemasolev või omandamisel telekommunikatsiooni- või IT-alane haridus
  • väga hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas
  • hea inglise ja vene keele oskus kõnes ja kirjas
  • kiire reageerimisvõime ja hea suhtlemisoskus
  • korrektsus ja kohusetundlikus Kasuks tuleb:
  • paindliku tööajaga töötamise võimalus
  • eelnev töökogemus helpdeskis
  • Ettevõte pakub

  • koolitust konkreetseks tööks
  • motivatsioonipaketti, mis koosneb konkurentsivõimelisest põhipalgast, mitmetest hüvedest ja kaasaegsest töökeskkonnast
  • töötamist oma ala tippspetsialistide nooruslikus meeskonnas
  • arengu- ja karjäärivõimalusi rahvusvahelises kiirelt kasvavas telekommunikatsioonikontsernis