2023-08-23 14:48:55

KLIENDIKONTAKTIHALDUR

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

- Kirjalike kliendisuhtluste registreerimine ja lahendamine;
- Kõnekeskuses kõnedele vastamine ja informatsiooni jagamine;
- Klientide nõustamine.

Ootused kandidaadile

- Soov pakkuda professionaalset teenindust;
- Valmisolek ennetada kliendi vajadusi ja pakkuda uuenduslikke lahendusi;
- Kõrge stressi- ja rutiinitaluvus;
- Loomult töökas, pühendunud, otsustusvõimeline ja kohusetundlik;
- Soov ennast pidevalt täiendada;
- Soovitavalt teadmised dokumendihaldusest;
- Väga hea suhtleja ja läbirääkija;
- Eesti keele väga hea valdamine nii kõnes kui kirjas;
- Vene ja inglise keele oskus vähemalt suhtlustasandil;
- Väga hea arvutioskus, hea kohanemis- ja õpivõime erinevate arvutiprogrammidega töötamiseks.

Ettevõte pakub

- Huvitavat ja arendavat tööd Eesti suurimas vee-ettevõttes;
- Väljaõpet ametikohal kogenud kolleegi juhendamisel;
- Kvalifikatsioonile vastavat tasu hea töö eest, millele lisandub aastane tulemustasu;
- 7 päeva puhkust lisaks põhipuhkusele, kokku 35 päeva aastas;
- Töötajasõbralikku töökeskkonda, s.h soodne toitlustus, regulaarne tervisekontroll, palju huvitavaid ühisüritusi jmt.

Lisainfo

Palun saada oma CV ja motivatsioonikiri koos märgusõnaga “Kliendikontaktihaldur” aadressile personal at tvesi.ee