Töö kirjeldus
- Kirjalike kliendisuhtluste registreerimine ja lahendamine;
- Kõnekeskuses kõnedele vastamine ja informatsiooni jagamine;
- Klientide nõustamine.
- Kõnekeskuses kõnedele vastamine ja informatsiooni jagamine;
- Klientide nõustamine.
Ootused kandidaadile
- Soov pakkuda professionaalset teenindust;
- Valmisolek ennetada kliendi vajadusi ja pakkuda uuenduslikke lahendusi;
- Kõrge stressi- ja rutiinitaluvus;
- Loomult töökas, pühendunud, otsustusvõimeline ja kohusetundlik;
- Soov ennast pidevalt täiendada;
- Soovitavalt teadmised dokumendihaldusest;
- Väga hea suhtleja ja läbirääkija;
- Eesti keele väga hea valdamine nii kõnes kui kirjas;
- Vene ja inglise keele oskus vähemalt suhtlustasandil;
- Väga hea arvutioskus, hea kohanemis- ja õpivõime erinevate arvutiprogrammidega töötamiseks.
- Valmisolek ennetada kliendi vajadusi ja pakkuda uuenduslikke lahendusi;
- Kõrge stressi- ja rutiinitaluvus;
- Loomult töökas, pühendunud, otsustusvõimeline ja kohusetundlik;
- Soov ennast pidevalt täiendada;
- Soovitavalt teadmised dokumendihaldusest;
- Väga hea suhtleja ja läbirääkija;
- Eesti keele väga hea valdamine nii kõnes kui kirjas;
- Vene ja inglise keele oskus vähemalt suhtlustasandil;
- Väga hea arvutioskus, hea kohanemis- ja õpivõime erinevate arvutiprogrammidega töötamiseks.
Ettevõte pakub
- Huvitavat ja arendavat tööd Eesti suurimas vee-ettevõttes;
- Väljaõpet ametikohal kogenud kolleegi juhendamisel;
- Kvalifikatsioonile vastavat tasu hea töö eest, millele lisandub aastane tulemustasu;
- 7 päeva puhkust lisaks põhipuhkusele, kokku 35 päeva aastas;
- Töötajasõbralikku töökeskkonda, s.h soodne toitlustus, regulaarne tervisekontroll, palju huvitavaid ühisüritusi jmt.
- Väljaõpet ametikohal kogenud kolleegi juhendamisel;
- Kvalifikatsioonile vastavat tasu hea töö eest, millele lisandub aastane tulemustasu;
- 7 päeva puhkust lisaks põhipuhkusele, kokku 35 päeva aastas;
- Töötajasõbralikku töökeskkonda, s.h soodne toitlustus, regulaarne tervisekontroll, palju huvitavaid ühisüritusi jmt.
Lisainfo
Palun saada oma CV ja motivatsioonikiri koos märgusõnaga “Kliendikontaktihaldur” aadressile personal at tvesi.ee