2023-08-23 14:48:55

Asjaajamisbüroo juhataja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Peamisteks tegevusvaldkondadeks on ministeeriumi asjaajamise korraldamine, elektroonilise dokumendihaldussüsteemi arendamine ja tegevusvaldkonnaga seotud dokumentide väljatöötamine

Tööülesanded:
• valitsemisalaülese elektroonilise dokumendihaldussüsteemi arendamine ja kasutuselevõtu koordineerimine;
• asjaajamise büroo ülesannete täitmise tagamine ja selle juhtimine;
• ministeeriumi dokumendi-, infohalduse ja arhiivitöö korraldamine ning arendamine;
• ministeeriumi asjaajamiskorra, dokumentide loetelu jt dokumentide väljatöötamine;
• ministeeriumi ja struktuuriüksuste nõustamine ja juhendamine büroo tegevusvaldkonna küsimustes.

Ootused kandidaadile

• dokumendihalduse või avaliku halduse alane esimese astme kõrgharidus;
• vähemalt üheaastane töökogemus inimeste või protsesside juhtimisel;
• asjaajamise, arhiivinduse, avaliku arhiivinduse ja elektroonilise
dokumendihalduse arengusuundade ning riigiasutuste
asjaajamiskorralduse hea tundmine;
• eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise keele oskus kesktasemel koos
ametialase sõnavara valdamisega;
• juhtimise printsiipide tundmine ja praktilise rakendamise oskus;
• oskus planeerida tööprotsesse ja alluvate tööd, võime välja töötada uusi
lahendusi ja algatada ja ellu viia muudatusi;
• hea otsustus- ja vastutusvõimega.

Ettevõte pakub

• erialaseid koolitusi;
• vastutusrikast ja erialaselt arendavat töökeskkonda;
• paindlikku tööajakorraldust;
• sõbralikku ja toetavat kollektiivi.

Ametikohta puudutavatele erialastele küsimustele vastab haldusosakonna juhataja Marge Luik e-posti teel aadressil: marge.luik(a)envir.ee. Konkurssi puudutavat info saab personaliosakonnast telefonil 626 2827 või e-post katrin.starovoitov(a)envir.ee.