Töö kirjeldus
• kindlustustelefoni 1211 klientide pöördumistele vastamine;
• klientide vajaduste analüüs, kindlustusalane nõustamine ja kindlustuslahenduste müümine;
• klientide saadetud infomeilidele vastamine.
• klientide vajaduste analüüs, kindlustusalane nõustamine ja kindlustuslahenduste müümine;
• klientide saadetud infomeilidele vastamine.
Ootused kandidaadile
• Sa valdad eesti ja vene keelt kõrgtasemel;
• Sul on hea inglise keele suuline ja kirjalik oskus;
• Sa oled oled hea suhtlemisoskusega ja soovid kliente aidata;
• omad võimet töötada pingelistes olukordades;
• oled koostööle ja tulemustele orienteeritud;
• Sul on vähemalt keskharidus.
Kasuks tuleb:
• eelnev telefonitöö kogemus.
Ettevõte pakub
• häid töötingimusi, mitmeid tööandja soodustusi ja personaalseid arenguvõimalusi rahvusvahelises töökeskkonnas;
• kindlustusalast väljaõpet ja mentorit sisseelamise perioodiks;
• toredat professionaalset ja toetavat meeskonda.
• kindlustusalast väljaõpet ja mentorit sisseelamise perioodiks;
• toredat professionaalset ja toetavat meeskonda.