2023-08-23 14:48:55

Telefoni-klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Meie kontaktikeskuses klienditeenindajana töötades on Sul klientide telefonikõnedele vastates võimalus
esindada mitmeid erinevaid firmasid olles kord sekretäri, kord kindlustuse kahjukäsitleja või siis hoopis tellimuse vastuvõtja rollis.
Sa nagu ei töötakski ühes firmas, vaid paljudes erinevates valdkondades korraga!

Sinu töö eesmärk on:

Suhelda rõõmuga!!!
Olla valmis pingeliseks ja väga vaheldusrikkaks tööks
Olla abivalmis ja lahke, mõista klienti
Kuulata ja leida lahendusi
Olla aktiivne ja leidlik ning -
esindada Kontaktikeskuse kliente ning teenindada neid paremini kui keegi teine seda teeks!

Ootused kandidaadile

- nõutav väga hea eesti keele oskus
- nõutav vene keele oskus suhtlemistasandil
- kasuks tuleb inglise keele oskus suhtlustasandil

- arvuti oskus igapäevakasutaja tasemel ning kiire infos orienteerumise võime
- soov ja valmisolek töötada paindliku graafiku alusel (päeval, õhtul ning paar öövahetust kuus)
- varasem klienditeeninduse kogemus
- hea ümberlülitumisvõime ja pingetaluvus

Ettevõte pakub

- Kontaktikeskuse töötajad väärtustavad kõige rohkem siinset seltskonda – hea õhkkond ning selle loonud inimesed on meie suurim väärtus!
- Samuti meeldib paljudele meie väga paindlik graafikusüsteem – arvestame graafikusoove.
- Asume Tallinna kesklinnas Aia tänaval, turvaline tulla ja minna – ühistransport on ainult mõne sammu kaugusel!
- Töö kontaktikeskuses on väga vaheldusrikas - iga valdkond tuleb endale selgeks teha ning alati on väga palju uut ja huvitavat!
- Ning loomulikult tagame enne tööle asumist piisava väljaõppe, pideval arenemisel on abiks kõik kolleegid ning tiimijuhid, Sa ei ole kunagi üksi!

Lisainfo

Lisaküsimuste korral võta julgelt ühendust!