Töö kirjeldus
Kliendi lojaalsusprogrammi üksuse juht vastutab programmi käivitamise, arendamise ja ülalhoiu eest ning koostöösuhete loomise ja arendamise eest partneritega väljaspool pangandussektorit.
Üksuse juhi peamised tööülesanded on:
• kliendi lojaalsusprogrammi arendamine ja ülalhoidmine;
• koostööprotsesside loomine ja arendamine nii majasiseste kui –väliste partneritega;
• koostöövõimaluste leidmine ja koostöösuhete loomine, arendamine ja hoidmine majaväliste partneritega;
• kliendi lojaalsusprogrammi eesmärkide seadmine ja tegevusplaani koostamine ning edukas elluviimine;
• kliendi lojaalsusprogrammi analüüs, parima maailmapraktika
Üksuse juhi peamised tööülesanded on:
• kliendi lojaalsusprogrammi arendamine ja ülalhoidmine;
• koostööprotsesside loomine ja arendamine nii majasiseste kui –väliste partneritega;
• koostöövõimaluste leidmine ja koostöösuhete loomine, arendamine ja hoidmine majaväliste partneritega;
• kliendi lojaalsusprogrammi eesmärkide seadmine ja tegevusplaani koostamine ning edukas elluviimine;
• kliendi lojaalsusprogrammi analüüs, parima maailmapraktika
Ootused kandidaadile
Peame Sind sobivaks kandidaadiks, kui oled:
• majandusharidusega;
• vähemalt paari aastase töökogemusega ostu- või müügivaldkonnas juhina;
• hea turundusliku vaistu ja äritunnetusega analüüsiv tegutseja;
• juhtinud edukat meeskonda;
• väga hea läbirääkija, koostöösuhete looja, arendaja ja hoidja;
• orienteeritud lahenduste ning võimaluste leidmisele, paindlik ja otsustusvõimeline koostööpartner;
• iseseisev, initsiatiivikas, positiivse ellusuhtumisega ja hea ajaplaneerimisoskusega;
• heade esinemis- ja delegeerimisoskustega osav meeskonnamängija;
• väga hea eesti keele suulise ja kirjaliku eneseväljendusega ning vabalt inglise keeles suhtleja.
Kasuks tuleb:
• vene keele oskus.
• majandusharidusega;
• vähemalt paari aastase töökogemusega ostu- või müügivaldkonnas juhina;
• hea turundusliku vaistu ja äritunnetusega analüüsiv tegutseja;
• juhtinud edukat meeskonda;
• väga hea läbirääkija, koostöösuhete looja, arendaja ja hoidja;
• orienteeritud lahenduste ning võimaluste leidmisele, paindlik ja otsustusvõimeline koostööpartner;
• iseseisev, initsiatiivikas, positiivse ellusuhtumisega ja hea ajaplaneerimisoskusega;
• heade esinemis- ja delegeerimisoskustega osav meeskonnamängija;
• väga hea eesti keele suulise ja kirjaliku eneseväljendusega ning vabalt inglise keeles suhtleja.
Kasuks tuleb:
• vene keele oskus.
Ettevõte pakub
Oma meeskonnaliikmele pakume inspireerivat, unikaalset võimalust käivitada ja juhtida Eesti suurimat kliendi lojaalsusprogrammi ning võimalusi töötada koos rahvusvaheliste tipptegijatega nii organisatsiooni sees kui väljas.
Lisainfo
Soovides konkursist osa võtta palume Sul hiljemalt 17. augustil 2011 saata meile oma CV ja motivatsioonikiri aadressile cv(at)swedbank.ee märgusõnaga „Üksuse juht” või kandideeri läbi CV Keskuse portaali lisades motivatsioonikirja.