Töö kirjeldus
1. -9. klasside õpilaste suulise ja kirjaliku kõne loome- ja mõistmisoskuse arendamine ja parendamine.
Hariduslike erivajadustega õpilaste arengu toetamine eakohasuse suunas.
Hariduslike erivajadustega õpilaste arengu toetamine eakohasuse suunas.
Ootused kandidaadile
-omab või omandab kvalifikatsiooninõuetele vastavat haridust,
-arendab kõneravitundides lugemis- ja kirjutamisoskust, sõnavara, sõna- ja lauseloomet, funktsionaalset lugemisoskust,
-pöörab tähelepanu mälu, taju ja mõtlemise arendamisele,
-teeb koostööd kõigi koolisiseste ja -väliste osapooltega,
-tunneb hariduslike erivajadustega õpilaste õpet korraldavaid õigusakte,
-omab tööks vajalikku arvutikasutamise oskust.
-arendab kõneravitundides lugemis- ja kirjutamisoskust, sõnavara, sõna- ja lauseloomet, funktsionaalset lugemisoskust,
-pöörab tähelepanu mälu, taju ja mõtlemise arendamisele,
-teeb koostööd kõigi koolisiseste ja -väliste osapooltega,
-tunneb hariduslike erivajadustega õpilaste õpet korraldavaid õigusakte,
-omab tööks vajalikku arvutikasutamise oskust.
Ettevõte pakub
-täiskoormus paindliku tunniplaaniga
-arenev ja positiivne tööõhkkond
-koos- ja kaastöö toimivas meeskonnas
-süsteemne täiendkoolitus
-erineva keele- ja kultuuritaustaga õpilased
-arenev ja positiivne tööõhkkond
-koos- ja kaastöö toimivas meeskonnas
-süsteemne täiendkoolitus
-erineva keele- ja kultuuritaustaga õpilased
Lisainfo
Ühendust võetakse vaid valituks osutunud kandidaatidega.