Sinu töö sisuks on ettevõtte ostu- ja müügitegevuse administreerimine ja personali toetamine. Töö hõlmab igakülgset suhtlemist klientide ja tarnijatega nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil. Töös kasutad erinevaid programme (majandustarkvara, MS Office, ERP) ja osaled nende funktsionaalsuse täiendamisel.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on vähemalt rakenduslik kõrgharidus ja/või erialane kutsetunnistus ning soovitavalt 2-aastane töökogemus sarnases valdkonnas. Sulle meeldib suhtlemine ja teenindamine ning tunned end mugavalt erinevates situatsioonides; oled harjunud ülesandeid täitma kiirelt, kuid samas täpselt; sulle pakub huvi töötamine erinevate arvutiprogrammidega. Tööks on vajalik eesti ja inglise keele oskus, kasuks tuleb vene, soome ja rootsi keele oskus. Töö nõuab Sinult head suhtlemisoskust, positiivsust, koostöövalmidust, organiseerimisvõimet, korrektsust ja IT-taibukust. Sinu töökohale sisseelamist lihtsustab huvi kaubanduse vastu ja arusaamine kiire käibega esmatarbekaupade (FMCG) iseloomust.
Ettevõte pakub
Sind ootab Prime Partner’i toetav rahvusvaheline kollektiiv ning kaasaegsed töötingimused. Töö pakub Sulle häid võimalusi oma oskuste ja teadmiste rakendamiseks ning arendamiseks kiiresti arenevas ettevõttes.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!