Vastutada kõnekeskusesse saabunud klienditellimuste vastuvõtmise ja käsitlemise eest.
Nõustada kliente parimate lahenduste leidmisel ja võimalusel teha lisamüüki
Hoida ja arendada kliendisuhteid
Teha tihedalt koostööd ettevõtte teiste osakondadega.
Ootused kandidaadile
Hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus.
Täpsus, korrektsus ja loovus.
Hea eesti keele oskus, inglise ja venekeele oskus tuleb kasuks.
Hea eneseväljendus- ja kuulamisvõime.
Hea arvutikasutamise oskus.
Ettevõte pakub
Tööaega esmaspäevast reedeni 8:30-17:00.
Põnevat ning arendavat töödrahvusvahelises ja kiiresti arenevassuurettevõttes.
Arengu- ja karjäärivõimalusi ettevõttesiseselt.
Ühte tasustatud tervisepäeva aastas.
Tervisekindlustus, mis on mõeldud tasulistemeditsiiniteenuste(eriarstid, hambaarst jne) hüvitamiseks.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!