Oma ala spetsialistina loob klienditeenindaja pikaajalise ja usaldusväärse kliendisuhte.
Tööülesanded:
Klientide kiire ja sõbralik teenindamine kassas ja busside väljumiste juures
Klientide aitamine telefoni ja e-kirja teel
Aktiivse panuse andmine ettevõtte edusse
Ootused kandidaadile
Sa sobid klienditeenindusspetsialistiks, kui:
Sul on väga hea eesti oskus (kõnes ja kirjas)
Valdad hästi vene ja inglise keelt
Oled avatud suhtleja
Oled valmis töötama graafiku alusel
Oskad reageerida pingelistes olukordades
Oskad kasutada kontoriprogramme
Ettevõte pakub
Väljaõpet
Nooruslikku ja toetavat kollektiivi
Mõnusat töökeskkonda kesklinnas
Ettevõttepoolseid soodustusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!