müügi- ja klienditeenindusprotsessi juhtimine kaupluse kassades;
meeskonna juhtimine, arendamine ja motiveerimine (sh koolitustele registreerimine, arenguvestluste läbiviimine);
meeskonna töökorralduse koordineerimine, töögraafikute ettevalmistamine;
müügikeskkonna kujundamine (kassade ala korrashoid, kaupade väljapanek ja saadavus, hinnasildid jms);
kampaaniate ettevalmistamine ja läbiviimine, kaastöötajate informeerimine ja juhendamine kampaaniate tingimustest;
klientide professionaalne teenindamine ja nõustamine infokassas;
koostöö teiste juhtide ja spetsialistidega.
Ootused kandidaadile
oled väga hea planeerimisoskusega;
oled eelnevalt juhtinud meeskonda;
oled hea läbirääkija ning meeskonnajuht;
Sul on vähemalt kesk- või keskeriharidus;
oled väga hea suhtlemis- ja analüüsioskusega;
oled kõrgtasemel arvutikasutamise oskusega;
oled iseseisev ja otsustusjulge eesmärkide saavutamisel;
oled orienteeritud meeskonnatööle.
Ettevõte pakub
põnevaid väljakutseid rahvusvahelises ettevõttes ning mitmekesist ja vastutusrikast tööd;
paindlikku graafikut;
omatöötaja soodustusi;
sporditoetust;
tasustatud 2. haiguspäeva;
sõbralikku ja toetavat meeskonda;
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!