– töökeskkonna jälgimine ja arendamine (kontori korrashoiu tagamine; kontoris vajaliku inventari ja teenuste olemasolu tagamine);
– dokumendihalduse korraldamine (registrite pidamine ja korrashoid; paber- ja elektroonilise dokumentatsiooni haldamine; koosolekute protokollimine);
– Ettevõtlusvaldkonna töötajate assisteerimine;
– ISIC kaartide väljastamise assisteerimine ning klienditoe pakkumine;
– ISIC kodulehe haldamine ning koostööpartneritega suhtemine;
– infovahetuse organiseerimine, sh telefonikõnede ja e-kirjade vastuvõtmine ja edastamine;
– meeskonna assisteerimine jooksvates küsimustes
Ootused kandidaadile
– kogemus ning teadmised dokumendihaldusest ning töökeskkonna korraldamisest;
– hea eesti ja inglise keele oskus, kasuks tuleb vene keele oskus;
– täpsus ja korrektsus;
– hea õppimis- ja analüüsivõime;
– suutlikkus töötada nii iseseisvalt kui meeskonnas ning hea ajaplaneerimise oskus;
– kasuks tulevad algteadmised raamatupidamisest;
– keskharidus (kasuks tuleb kõrgharidus või selle omandamise soov).
Ettevõte pakub
– tööd kõrge mainega eestkosteorganisatsioonis
– tööd sõbralikus ja nooruslikus meeskonnas;
– koolitus- ja arenguvõimalusi;
– kaasaegset töökeskkonda;
Ametikoht on lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendamiseks.
Tööaeg on tööpäevadel kella 10-16.30-ni.
Kandideerimissoovi korral palume saata oma CV hiljemalt 31. märtsil 2019.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!