Vastuvõtu administraatorina oled Sina see, kellega külaline hotellis viibides kõige rohkem kokku puutub. Sinu abivalmidusest ja soovist meie külalisi
igas olukorras aidata ja nõustada sõltub tema meeldiv viibimine meie juures.
Sinu peamised tööd ja tegemised vastuvõtus on:
* Valmistad ette külaliste saabumise ja suhtled nendega saabumisel aidates neil ennast meie juures hästi tunda ning jagades neile vajalikku infot hotelli,
restorani, spaa ja muude teenuste kohta.
* Aitad külalistel lahendada nende probleeme ja muresid.
* Aitad koosolekute ja koolituste korraldajaid nende ürituste ettevalmistamisel ja läbiviimisel.
* Külalise lahkumisel tegeled arveldamisega ja järgmise külastuse müügiga.
* Suhtled aktiivselt teiste osakondadega ja saad ning jagad neile tööks vajalikku tagamaks meeldivat klienditeenindust ja puhkuseelamust meie külalistele.
Ootused kandidaadile
* Positiivsus ja sõbralikkus
* Oskus nautida oma tööd ja tahe teha külalisel tuju heaks.
* Teenindusvalmidus ja hea meeskonnatööoskus
* Ausus
* Väga hea eesti, inglise ja vene keele oskus
* Arvuti kasutamise vilumus
Ettevõte pakub
* Huvitavat, vastutusrikast ja mitmekesist tööd
* Kaasaegset ja stabiilset töökeskkonda
* Sõbralikku meeskonda
* Arenemisvõimalusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!