2023-08-23 14:48:55

Vastuvõtuadministraator

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

* klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis
* külastajate sisse-ja väljaregistreerimine
* arvelduste teostamine
* jooksvate kliendiprobleemide lahendamine
* lisateenuste ja -toodete müük
* hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine
* info jagamine, teadete edastamine
* operatiivinfo vahendamine hotelli erinevatele osakondadele

Ootused kandidaadile

* hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas
* hea pingetaluvus ja konstruktiivsus situatsioonide lahendamisel
* viisaka klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus
* valmisolek meeskonnatööks
* kohusetundlikkus ja täpsus
* rõõmsameelsus ja positiivsus teenindamisel
* valmisolek töötada ka öisel ajal ja nädalavahetustel


Kasuks tuleb
* soome, vene või saksa keele oskus kõnes
* hotelliprogrammi Fidelio kasutamise oskus

Ettevõte pakub

* püsivat ja vaheldusrikast tööd
* kaasaegseid töötingimusi
* väljaõpet ja täiendkoolitusi
* sõbralikku kollektiivi
* omatöötaja soodustusi

Lisainfo

Hotelli vastuvõtu administraatorina kulgeb Sinu tööpäev mitmekesiselt, mis nõuab külaliste kiiret, professionaalset ja sõbralikku teenindamist hotelli vastuvõtus, suhtlemist mitte ainult hotelliklientide, vaid ka hotelli teiste osakondadega
Kui Sinu jaoks on väljakutseks töötamine teenindussfääris ning soovid ennast rikastada kogemustega turismisektoris, siis pakume Sulle selleks suurepärase võimaluse.