2023-08-23 14:48:55

HELPDESKI SPETSIALIST

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Otsime oma meeskonda inimest, kes oleks meie klientidele abiks igapäeva IT küsimuste lahendamisel. Helpdeski töötaja põhiline ülesanne on arvutikasutajatele esmase IT toe pakkumine telefoni, e-maili või kaughalduse vahendite abil. Keerulisemad ülesanded oleks Sinu delegeerida teistele meeskonnaliikmetele täitmiseks. Lisaks lihtsamate probleemide lahendamisele on töö sisuks intsidentide jälgimine ja koostöö meeskonnas tagamaks kliendi ootuste õigeaegse täitmise. Töö sobib Sulle hästi kui oled vastutustundlik, oskad seada prioriteete ning olukordade samaaegne lahendamine ei heiduta Sind! Tööülesanded: * esmase IT toe osutamine ja klientide assisteerimine oma kompetentsi ulatuses * sissetulevate abipalvete vastuvõtt, registreerimine ja edastamine * tarvikute tellimine ja klientidele saatmine * kliendi ootuste täitmise jälgimine ja meeskonnatöö * arvete vastuvõtmine, saatmine ning kontroll * teiste meeskonnaliikmete assisteerimine

Ootused kandidaadile

* teenindus- ja koostöövalmidus
* head IT alased oskused
* hea suhtlemisoskus
* kontoritarkvarade hea tundmine
* elementaarne inglise keele oskus
* suutlikus leida lahendusi

Ettevõte pakub

* pidevat enesetäiendamise võimalust
* väljakutset IT- ja teeninduse valdkonnas
* sportimisvõimalusi

Lisainfo

Kasuks tuleb: * töökogemus IT või teeninduse valdkonnas * kõrgharidus või selle omandamine * autojuhiload * erialalised sertifikaadid