
Tootejuhi peamiseks funktsiooniks on ettevõtte turundusstrateegiate kasumlik elluviimine, et maksimaliseerida müügivõimalusi ning tõsta tarbija teadlikkust ettevõtte veinide valikust. Tööülesanneteks on olemasolevate veini kategooria brändide juhtimine ja turundusalase tegevuse korraldamine, sh kampaaniate planeerimine ja elluviimine, uute toodete lansseerimine, konkurentsisituatsiooni analüüs, emaettevõttele raporteerimine. Tootejuht teeb tihedat koostööd turundus- ja müügimeeskonnaga ning tarnijatega.
Sobiv kandidaat omab vähemalt 3 aastast FMCG turundustöö kogemust ning tunneb hästi Eesti alkoholiturgu. Lisaks on ta kiire ja analüütilise mõtlemisega, liidriomadustega, valdab vabalt inglise keelt nii kõnes kui kirjas, on heade läbirääkimisoskustega, aktiivne ja tulemustele orienteeritud.
Arenemis- ja eneseteostusvõimalust kiiresti kasvavas rahvusvahelises ettevõttes, karjäärivõimalust kontserni sees ning tööle väärilist tasu
SPI Distribution Estonia on osa ühest maailma suurimast alkoholitootjast ja -müüjast SPI Group´ist, tegeledes alkoholi hulgimüügi ja turundamisega. SPI Group on eelkõige tuntud juhtivate alkoholibrändide nagu Stolichnaya vodka ja Moskovskaya vodka, Riga Black Balsam ja mitmete muude tootebrändide poolest. Samuti on ettevõte mitmete maailmakuulsate alkoholibrändide nagu Grant´s, Tullamore, Balvenie ja Glenfiddich viskid, Concha y Toro ja Piccini veinid jt esindaja Eestis. Ettevõte omab tehaseid Kaliningradis, Tambovis, Irkutskis ja Permis, samuti on ta suurima Baltikumi alkoholitehase Latvijas Balzamsi omanik.