Töö kirjeldus
Tootejuhi peamiseks funktsiooniks on ettevõtte turundusstrateegiate kasumlik elluviimine, et maksimaliseerida müügivõimalusi ning tõsta tarbija teadlikkust ettevõtte veinide valikust. Tööülesanneteks on olemasolevate veini kategooria brändide juhtimine ja turundusalase tegevuse korraldamine, sh kampaaniate planeerimine ja elluviimine, uute toodete lansseerimine, konkurentsisituatsiooni analüüs, emaettevõttele raporteerimine. Tootejuht teeb tihedat koostööd turundus- ja müügimeeskonnaga ning tarnijatega.
Ootused kandidaadile
Sobiv kandidaat omab vähemalt 3 aastast FMCG turundustöö kogemust ning tunneb hästi Eesti alkoholiturgu. Lisaks on ta kiire ja analüütilise mõtlemisega, liidriomadustega, valdab vabalt inglise keelt nii kõnes kui kirjas, on heade läbirääkimisoskustega, aktiivne ja tulemustele orienteeritud.
Ettevõte pakub
Arenemis- ja eneseteostusvõimalust kiiresti kasvavas rahvusvahelises ettevõttes, karjäärivõimalust kontserni sees ning tööle väärilist tasu